miscommunicatie auto - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu miscommunicatie auto - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

miscommunicatie auto

Door: Mariet woensdag 19 november

Blijf op de hoogte en volg Mariet

20 November 2014 | Mexico, Cancún

Vanmorgen al vroeg op en ontbijten ,en ja het Mexicaanse ontbijt is heel goed,taco,s wraps tortilla's en fijne toast de koks maken op wel 4 manieren eieren gereed.
fris fruit enz enz perfect.
dus wij om 09.45 naar de hal bij receptie,
De auto wordt om 10.00 uur gebracht!!
10.45 kwam er een knaap van verhuur bedrijf dat we mee konden gaan om de auto op te halen ,maar dat was niet de bedoeling die zou bij het hotel afgeleverd worden!
na een woorden wisseling in engels met medewerker van hotel hij in Spaans alles aan de knaap vertellen ,dat wij niet mee gaan is geen afspraak, staat anders in contrakt en hebben we voor betaald.
knaap weg maar hij bleef weg het was 11.30 hebben we het kantoor in NL gebeld,zeggen ze dat het een shuffle service is ,staat niet in onze papieren en we moesten maar ff afwachten pfff. Anders weer bellen.
12.45 nog niets man van hotel bellen maar nemen niet op!!
besloten om met taxi nr het kantoor te gaan,onze bagage stond nog op kamer en dat mocht ook.
na 20 min rijden bij een kiosk was de knaap en nog 1 ik vroeg waar onze auto bleef???moment please pfff!!!
Toen kwam een andere auto aan rijden en daar konden we bij in stappen dus eerst taxi driverbetaald,en met die twee knapen mee 45 minuten rijden en kwamen bij hoofd garage aan ,die man wasverbaast wist van niets!!de 2knapen gingen gelijk met een grote auto aan het schoon maken,Johan zei nog zo voor de gein oh die Dodge mogen ze ook wel mee geven(wij zouden een Dacia Duster krijgen)alle papieren getekend en een groot bedrag als borg?? Oeps ja maar het was een grote dure wagen! Oeps toch wel dus al met al gedaan en we gingen in de mooie auto naar hotel waar personeel ons al op wachte en klaptendat het voor elkaar was!
De bagage ingeladen en weg wezen de drukke wegen op naar Valladolid 160 km rijden, ondertussen was het 14.15 dat we weg konden, wat een dag!!!
tegen 17.00 uur waren we in het hotel en nog ff rond gelopen en in deze prachtige Hacienda de maaltijd genuttigt, maar op tijd in bed we waren het voor vandaag wel ff zat!!
Allemaal tot het volgende verslag.morgen
20 november zijn veel zaken gesloten dag van de revolutie.
VIVA MEXICO overal muziek mooie verlichting.