nr 2 Johan Bangkok - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu nr 2 Johan Bangkok - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

nr 2 Johan Bangkok

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

09 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Bangkok, vervolg 4 juni.
Overdag is op die hoek v.d. straat een juwelier gevestigd en tegen de avond is hier een v.d. beste en drukste vis restaurants "gevestigd". Alx je taxi wilt a.d. andere kant vab Bangkok en zegt Chinatown vis restaurant, dan weten ze direct waar je heen wilt. Buiten ong 40 "zitplaatsen" (plastic krukjes) en binnen minstens hetzelfde aantal. We hebben div malen gezien en meegemaakt dat alles vol was en er zeker 40 man stond te wachten op een plekje. Maar heerlijk en goed eten, voor weinig geld. Je eet daar dus echt op de hoek van de straat! Alleen bierdrinken uit een limonade glas blijft "on dutch". Je eet hier samen met alle nationaliteiten door elkaar heen. Je krijgt gewoon een nummertje uitgereikt en verder geen gezeur. Ene... dat er soms een zware shag rokende en pruttelende Tuk-Tuk achter je staat te ronken... moet je maar voor lief nemen. Na de maaltijd even de beentjes strekken, het zijstraatje in om te kijken waar in de buurt die massages worden gegeven. Het aantal hiervalt nog mee, 3 op 50 meter! Maar wij zijn nu meer toe aan ons bed. We zijn al sinds 04.00u op! Terug naar het hotel, nog pilsje bij/voor hotel, een van de weinige plekjes waar je normaal kunt zitten en geniet van wat er langs komt. Dan naar de 5e en nemen plaats in het grote 2x2,5 mtr brede bed. Luiken dicht en pitten!