Pattaya dag 2 vervolg - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya dag 2 vervolg - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya dag 2 vervolg

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya 10 juni 2e vervolg.
Even stafberaad gehad met elkaar en we besluiten om even naar het reisbureau te lopen en het aanbod van hen aan te nemen om met een Toyota Inova naar Hua Hin te worden gebracht. Tja, wel 5 uur rijden. Moet dan maar. Na even op de kamer ons te hebben om-gekleed te hebben, te voet naar bureautje. Grrrr, zien dat de deur/rolscherm al dicht is.. maar als we omlopen naar de voorzijde, zien we het rolscherm daar nog iets open staan en licht branden. Even aangeklopt en ja hoor, de eigenaar opend deur en rolscherm. Hij wil ons alsnog wel helpen. Er wordt gebeld en papieren ingevuld, betaald en de reis per auto naar Hua Hin is geboekt. Toch wel een opluchting! Je moet weten dat we bij het boeken in Nederland er vanuit waren gegaan dat er een veerboot was van Pattaya naar Hua Hin. Site van die maatschappij nog steeds online, echter bij het Google-len op internet en Thailandblog bleek dat die boot al 4-5jaar niet meer vaard! Dus hadden er wel rekening mee gehouden dat we ter plaatse wat moesten regelen. Nu dus geregeld! Uit het reisbureautje de straat weer op en lopen via een klein marktje richting
"Duitse Buurt". Vanmorgen hadden we al ( ja alweer) naareen leuk/mooi shirt of blouse gekeken voor Johan. Hadden al een mooie witte met geborduurde afbeelding gezien, gepast enne.. te krap... of de persoon iets te gezet? Nu liepen we langs een paar kraampjes en zagen enkel 2x XL en niet groter! Toen zagen we bij een kraampje 4x XL.... dus wij blij! (zie 2evervolg)