Pattaya vervolg dag 1 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya vervolg dag 1 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya vervolg dag 1

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya 9 juni 2e vervolg.
Vanaf het boven het water gebouwde terras bekeken we de menukaart. Jammie... Mariet gaat voor een heerlijke gegrilde  Zeebaars en Johan voor porc met cashew noten, beiden met pat thay,( noodles) met seafood. Vergezeld van een Chang en een Singa biertje kunnen we ons hartje ophalen. Met een prachtig uitzicht over de Golf van Thailand, dubbel genieten. Op de achtergrond een druk bedrijfsfeestje met gemaleerd gezelschap! Na de heerlijke maal-tijd en nog wat foto's van de ondergaande zon gaan we mee in het drukke street life van Walking-street. Wat een mensenstroom! Bussen vol Jappanners en Chineesjes of Indische lui.. gewillig achter hun leider met paraplu of hangend beertje aan stokje! Je wordt aangeklamd door lui die je hun bar of peep-show in probeert te lokken met leuke echte dames of  dames met een verborgen "schat".... Het is echt een prachtig gezicht wat je hier allemaal ziet lopen aan verschijdenheid aan mensen. "Hoofddoekjes", Indisch, blank en met toegeknepen oogjes.. Allemaal uit nieuws-gierigheid, maar met hetzelfde doel, gluren en genieten? Ook de aanbieders van deze han-delswaar is het bekijken waard. Wij besluiten even bij een barretje met zicht op het toneel wat te gaan drinken, we genieten van alles wat langs  komt lopen! Op een gegeven moment zien we in diverse groepjes wel een man of 30 aan politie langs ons heen lopen, duidelijk opzoek naar iemand, mogelijk dat er iemand beroofd is? We hebben het wel gezien en met pickup naar hotel!!

• 11 Juni 2015 - 10:43

Louis:

Volgens mij hebben jullie het verschrikkelijk naar de zin. Al die indrukken, lijkt me geweldig. Als jullie terug zijn wil ik alle !! Details.
    Ps: wanneer komen jullie terug?