Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Mariet en Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

05 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Als jullie dit lezen zijn we in Bangkok aangekomen na een goede reis.
We zijn China Town in een origineel Chinees hotel .
Een hele drukke wijk waar je in NL geen notie van heb,alleen al in deze straat staan wel 100 bak en kook kramen en stands buiten ,mensen leven het meeste buiten het was een hele drukte toen we aan kwamen echt Thailand.
waar we al lekker hebben geslapen.
ook hier gaan we weer leuke plaatsen bezoeken maar dat lezen jullie dan wel weer.
nou we gaan het weer beleven en als we weer veel tijd ,de laatse hebben we op de vlucht van 7 uur in in het vliegtuig getikt.
Liefs groetjes en kusjes speciaal voor Jeannette.
hebben dan lezen jullie snel weer onze verslagen.

• 05 Juni 2015 - 12:39

Gerry De BOer:

Hallo Mariet en Johan.

Het ziet er allemaal weer super de luxe uit. Beetje warm maar volgens mij is het voor jullie weer een heerlijke doe vakantie. Met veel cultuur. Geniet er van. Vandaag is het hier ook super warm. Geniet nog van jullie mooie reis. Groeten Gerry