Dubai vervolg dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Dubai vervolg dag 1 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Dubai vervolg dag 1

Door: Mariet en Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

05 Juni 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vervolg 1e dag. Het raam/ de wand waar je langs loopt is ong 30 x 10 meter met veel vissen waaronder haaien en manta's. We waren het evenzat en wilden terug naar hotel. Met taxi terug naar hotel, want weer hele eind naar metrostation zagen we even niet zitten. Dus met taxi naar hotel, 35,= AED (dirham). Ong € 9,=.  We konden de kamer op en mooie grote  kamer, met big size  bed, grote TV kluis kleding kast met 2 badjassen  en badkamer met veel  fijne dikke hand doeken. Een koelkast met drank wat behoorlijk aan de prijs was een flesje Heiniken of Budweiser kost €7,75 we kregen wel veel flesjes water.
We hebben even wat gerust en toen toch maar weer de metro gepakt richting old village en  souks.kaartje 2 pers geldig 24 uur €10,00  Daar ben je een v.d. weinige blanke/westerlingen. Maar geen moment bang geweest of raar bekeken! Ja die blonde dame was wel een bezienswaardigheid! In die omgeving lekker hapje gegeten bij de Hermitage. (Openlucht museum)Toen verder de souks in en ons vergaapt aan al die goudwinkels en souveniers,enz  Maar ook geergerd aan al die mannetjes die je zo graag hun winkeltje in willen hebben. We willen kijken of we hier nog een keer terug komen om rond te snuffelen. Met de metro weer terug naar hotel. Wat een drukte van auto's daar zeg. Lopend sneller in die omgeving dan met auto. Ook nu weer druk in metro, maar konden wel zitten, nadat wat jonkies voor ons oudjes plaats hadden gemaakt. Tegen 23.30u gaat het licht bij ons en de kamer uit!!!!!