Cha Am - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Cha Am - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Cha Am

Door: Mariet

Blijf op de hoogte en volg Mariet

15 Juni 2015 | Thailand, Hua Hin

 

Ik heb niet zo goed geslapen,had een harde matras en heb het dekbed dubbel onder me gelegd,toen nog wel weer gedommeld,dacht maar telkens  dat het me niet aanstond hier!

6.30 wakker en er uit tablet gepakt en wilde kijken op site vakxperts welke hotels ze in Hua Hin hebben.

Maar kreeg geen verbinding! Johan werd wakker en vroeg waar ik mee bezig was? Ik zei dat vertel ik je zo als je goed wakker bent! OH vertel ik zei dat ik hier weg wilde dat alles me tegen stondde kamer was minimaal en oud en klein, geën internet op kamer,dan moet je naar zwembad of in lobby!

Een shuttle bus die 3 x op een dag naar Hua Hin ging!

Ik voelde me opgesloten we konden geen kant op,het leek meer op een meditatie resort dan hotel!

Johan was het helemaal met me eens,en ik zei ik ga zo maar eens bellen met hotelbeds die alles hebben geboekt via De Jong Intra in Thailand,eerst ontbijtendat was prima

  En toen naar de receptie lobby,en vroeg of ze konden bellen,

oh maar dat kon ik ook op de kamer oke ik nr de kamer nr gebeld en kreeg een heel zacht sprekende dame er aan PFF.Ze wilde naar de lobby bellen dat ik daar nr toe ging, oke ik daar naar toe!maar ze belde niet terug!grr,Toen vroeg ik of ze een nummer voor me wilden bellen,en dat ik de voucher nodig had,i.v.m dat we vandaag naar een ander hotel willen in Hua Hin, heb verteld dat we dichter bij de stad willen zitten.

Ze hadden iemand aan de telefoon,en die gaven ze mij weer dus ik weer alles vertellen en de nrs doorgegeven,en toen vroeg ze weer om personeel.ok die haakte weer af omdat ze geen gegevens konden vinden

Ze kregen het niet voor elkaar om iemand te bereiken,de manager kwam er bij en die ging bellen en telkens gaf ze mij de telefoon weer ik had een Duits sprekende man er aan en die zei dat ik verkeerde nr had dus weer opgehangen.

Toen kwam de vr manager weer bij me,dat alle kantoren dicht waren op zaterdag!

Ik zei dan bel het emergency nr maar oh dat koste 16 bath per minuut.  ik zei is oke bel maar!

(Ook de ander tel kosten zeiden ze al dat het 10 bath per min koste ik vond het best.)

Nou uiteindelijk had ik Mr Beer in Bangkok aan de telefoon hij werkt voor de Jong Intraen kon alleen Engels geen probleem voor mij, en vroeg wat hij doen kon?

Ik vertelde dat we een ander hotel willen en zo snel mogelijk hij vroeg wat de redenen zijn en heb hem dat verteld,tja maar het is zaterdag en weet niet of het lukt,ik zei flauwekul ik pak de koffers en ga hier weg dan regel ik zelf wel wat.Oh maar ik zal vandaag wat proberen ,ik zei nee zo snel mogelijk ik ga nu pakken!!Johan was onder tussen op de kamer en ik had hem al gebeld dat ik in de lobby bleef!

Maar Mr. Beer zei ik bel u binnen het uur op,ik zei oke dan ga ik naar de kamer.

Nou Mr belde al heel snel dat hij een hotel had voor ons en dat we er gelijk in kunnen.

Ik zei dat is mooi en de prijs stond ons ook aan,dus pakken ik had lang niet alles er uit dus dat was heel snel geregeld.Toen ging de telefoon weer en Mr Beer belde of we een taxi nodig hadden ik zei ja zekers nou dat regelde hij dat was het busje van hotel in Hua Hin.

Ik belde met de Lobby of ze de koffers kwamen halen,en we liepen al snel richting de receptie lobby,waar het busje al stond.

Ik heb het personeel nog wel gezegd dat het niet aan het personeel lag of aan de locatie,ze keken allemaal zo bedroefd .De dame van receptie probeerde mij nog duidelijk te maken dat we  geen  geld terug kregen,ik zei dat het onze beslissing was,en dat ze er samen maar van uit eten moesten gaan!Toen moesten ze wel lachen en zwaaiden ons nog uit.


  • 16 Juni 2015 - 21:53

    Annie Massage:

    Ha Johan en Mariet,

    Het kan niet altijd feest zijn!!! Maar misschien hebben jullie nu een beter Hotel!!

    Komt allemaal Goed na regen komt zonneschijn . toch!!

    Maak er maar iets mooi,s van

    Groet Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariet

REIZEN EN GENIETEN VAN DE MOOIE DINGEN VAN HET LEVEN

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 6445

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 19 Juni 2015

Dubai enThailand

17 November 2014 - 06 December 2014

rondreis Yucatan Mexico

Landen bezocht: