Cha Am vervolg - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Cha Am vervolg - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Cha Am vervolg

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

15 Juni 2015 | Thailand, Hua Hin

Patt/Cha Am 12 juni vervolg 2
Hij krijgt ook nog 4 flesjes water na het tanken, die op de linker voorstoel blijven liggen! Prima, ik heb weinig behoefte aan lauw/warm water. Dan verder Cha Am, het laatste stukje. Nadat we vlakbij zijn, stopt de chauffeur nog een keer bij een tankstation hij heeft kennelijk een kleine blaas. Dan gaan we de bewoonde wereld in en hij vraagt ons het adres. Dan lijkt die soort autoweg of provinciale weg voor ons niet te gekden en rijden we soms 30 km. Op borden kijkend en hij gaat maar even bellen met hotel. Het is hem nu wat duidelijker. Op een gegeven moment zien we borden met Regent Chalet! We zijn er, althans de weg er naar toe!  Een kleine km verder is het hotel/resort. Mooi aangelegd park. Koffers uit de taxi en inchec-ken. We hebben er precies 4 uur over gedaan. We worden door het park naar ons chatel gebracht, midden tussen het groen van de bomen. In het chalet valt eigenlijk direct al de TV met groter toeter aan de achterkant op. Geen kluisje. We lopen het park een stukje over en komen bij het terras van het restaurant. We hebben tussen de middag niets gegeten, dus tegen 6 uur gaat er wel iets in. We zijn de enige op het terras en gezien de lange weg vanaf de doorgaande weg tot te resort, zijn er verder weinig eetgelegenheden! We zitten langs de rand van het terras, met zicht op het smalle strand en de wat wilde zee! De maaltijd smaakt redelijk, maar niet echt om over naar huis te schrijven.

Na de maaltijd naar de receptie om wat info in te winnen betreffende de omgeving en hoe ver we van Hua Hin of andere bedrijvigheid zitten. Hua Hin is ongeveer 20 km verder op en er zijn wel fietsen te huur...... Maar alleen naar de weg is al 1 km en dan nog verder.... We hebben onze bedenkingen en gaan zo terug naar ons chalet. Mariet had er geen idee bij, om hier onze laatste week van de vakantie te moeten door-brengen. Bed niet lekker voor haar, behelpen met internet, want dat was niet in de chalets, en de afstanden.. Voor Mariet zou het een onrustige nacht worden. Piekeren en plannen om te gaan verkassen!!!!