Pattaya dag 2 vervolg 4 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya dag 2 vervolg 4 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya dag 2 vervolg 4

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya, 10 juni, 4e vervolg.
We kwamen dus tot de conclusie, dat wij beiden eigenlijk nog geen trek hadden in een uitgebreide "Duitsche Hap". We strijken maar weer neer op zo'n toch wel gezellig en levendig terrasje waar een hoop te zien viel. Je zit soms hoofdschuddend te kijken naar van die oudere, blanke mannetjes met zo'n "jong" Thais grietje of wat ervoor door moet gaan, met alle verras-singen van dien. We spraken een "stelletje" dat we eerder de vorige dag op Walkingstreet hadden gezien, toen we daar op terrasje zaten te genieten. Mariet vroeg nu aan die man of die dame zijn vrouw was.... Nee hoor, hij had haar afgelopen maandag pas hier ontmoet en was tot zondag zijn gezelschaps dame... We kijken onze ogen uit naar wat er allemaal voorbij komt en hoe men reageerd op het aanspreken en aanklampen door de dames en ladyboy's. Bij sommige ladyboy's moet je echt goed kijken en ze zien er soms best knap uit. Onderling hebben die lui ook veel lol en dollen soms met elkaar. En dan die reacties van passerende mannen, stellen of wat er voor door moet gaan. Vermakelijk. Sommige kijken strak voor zich uit, alsof ze niets moeten hebben van die lui, terwijl ze weten wat hier gaande is. Nog even gesproken met Engels stel dat hier al 11 jaar kwam. Die man zei nog nooit hier van massage genoten te hebben... Zonde.... Dan hebben we de nodige Chang en Chinga bier achter onze kiezen. Johan heeft hier al meer bier op dan wat hij per jaar thuis drinkt. We gaan naar ons onderkomen en plat!