Pattaya dag 2 vervolg 3 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya dag 2 vervolg 3 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya dag 2 vervolg 3

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya 10 juni 3e vervolg.
Wij pakten die blouse van het hangertje en wilde graag even passen. We waren bezig om de bamboo knoopjes voorzichtig los te maken toen er een ouder vrouwtje naar ons toe gelopen kwam. Mariet was bezig met de knoopjes toen die "dame" de blouse uit haar handen trok, de blouse dubbel vouwde en kenbaar maakte dat we maar zo via de rug moesten meten of die paste!!!!! Min of meer trokken wij die blouse weer uit haar handen om te gaan passen, maar ze werd kwaad... Ene zij niet alleen. Ze trok hem weer uit onze handen! Toen waren wij er klaar mee en begonnen haar in ons beste Nederlands voor "iets te lang gelegen vis" uit te maken! Wat een pokke wijf! Dat wij het niet met haar manieren eens waren moet haar echt duidelijk geworden zijn! $#€*&.
Dan maar niet. Maar zij zal geen bathje meer aan ons verdienen! Nog een laatste "grom" laten horen en richting Duitse Zone. We hadden bij die kapper gehoord van die wijk waar veel Duitsers verbleven en veel Duitsgerichte zaken zouden zijn. Zodoende. In het begin wel wat zaakjes, restaurants, maar viel nog wel mee. Wat ons wel opviel waren de Ladyboy's en andere opdringerige dametjes die hun diensten aanboden! Veel van die erotische tenten en bars. We besloten buiten op zo'n terrasje van zo'n tent wat te drinken en te genieten wat er om ons heen gebeurde. Lachen gieren brullen! Zeer vermakelijk! We zijn nog wat verder gelopen, maar waren het eigenlijk ook wel een beetje zat. (Zie vervolg4)