Pattaya vervolg dag 2 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya vervolg dag 2 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya vervolg dag 2

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya, 10 juni 1e vervolg.
Toen Mariet nog alleen op de kamer was, werd zij gebeld door het reisbureau met de mededeling dat de vliegmaatschappij de vluchten Pattaya / Hua Hin inmiddels gestaakt had. Een behoorlijke streep door de rekening dus. Dus weer zoeken naar een alternatief! Even laten rusten maar... We pakken onze zwemspullen en gaan naar beneden en op nog geen 30 meter ligt ons zwembad! Het isniet druk en wel glijden zo omstreeks 16.00u het water in. Heerlijk... na wat foto's gemaakt te hebben in en om het water gaan we een ligbedje opzoeken en bestellen een heerlijk koud pilsje. Hmmm het bekende engeltje komt weer even langs om ons "van haar plasje te laten genieten"! Net nadat wij onze pilsjes hebben ontvangen wordt de klok geluid, dat het happy hour is! 50% korting op geselecteerde drankjes..... Omdat we eigenlijk tussen de middag nog niets hadden gegeten en vanavond richting de "Duitse buurt" wilden gaan om daar wat te eten, dachten we iets kleins te bestellen. Nou dat kleins viel wel tegen, voor Mariet een maaltijd salade en voor Johan een brood(je)Hamburger met frites.... Na netjes ons bordje leeg gegeten te hebben, liep Mariet even naar de receptie om daar even navraag te doen betreffende vervoer naar Hua Hin. Ze kreeg 2 maal een reisbureautje aan de lijn met 2 x een duurdere optie met busje of kleine taxi! Mariet wilde eerst overleggen met Johan, die niet mee was, ivm zwemkleding van hem (alleen zwembroek). Even overleg met elkaar gehad (zie vervolg)