Pattaya dag 2 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Pattaya dag 2 - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Pattaya dag 2

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

11 Juni 2015 | Thailand, Pattaya

Pattaya, 10 juni.
We besluiten het vandaag wat rustiger aan te doen, wat minder te lopen. Om onze verplaat-sing vrijdag te regelen, richting Hua Hin, gaan we naar een reisbureautje vlakbij ons hotel. Er zou sinds eind mei dit jaar een luchtverbinding zijn tussen Pattaya en Hua Hin. Spot goed-koop, voor nog geen € 80,= saampjes! Ene een vlucht van een half uurtje, welliswaar pas om 19.40u, wel iets korter en goedkoper dan met een taxi-busje. Met taxi-busje ongeveer 5 uur, bovenlangs de Golf van Thailand. Als we bij het reisbureau zijn krijgen ze geen contact met vliegmaatschappij Kan Air, omdat ze pauze hebben..... we laten ons mail- en hotel adres achter en contacten ons zodra ze iets meer weten. We besluiten richting resort te gaan, echter, ja hoor Johan wil nog wel een massage-tje pakken. Mariet gaat door naar de kamer en wil wat pakken uit de kluis! Ja... niet dus. Error.... Mariet de receptie gebeld, zouden iemand sturen! Duurde " twee lange"n,twee korte"n op z'n Twents gezegd. Te lang dus voor de ongeduldige blonde dame hier, dus de gang op naar een dame van de housekeeping. Er werden wat mensen opgetrommeld en alle handelingen met save werden vastgelegd in logboek. Uiteindelijk heeft dat al met al ander-half uur geduurd. Die lui de deur uit en een gelukzalige Johan erin! Mariet had wat verslaglegging willen bijwerken, maar daar was dus niets van terrecht gekomen, omdat de telefoon en tablet in die kluis lagen! De lust om nog wat te gaan "typen" was voorbij. Zie vervolg.