Abu Dabi 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Abu Dabi 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Abu Dabi 2

Door: Mariet en Johan

Blijf op de hoogte en volg Mariet

05 Juni 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Abu Dabi 2
Bij de moskee aangekomen wilde de andere man foto van ons maken en Johan sloeg arm om mij heen,er kwam gelijk een bewaker zeggen dat het niet mocht! Tja dat is de religie en wij hebben er wel respect voor,dat deze moslims zo leven.deze moskee is op 7na de grootste van de wereld er kunnen 1400 moskee gangers in ,en er zijn ruimtes voor 1500 vrouwen.er is alleen maar met marmer gewerkt.Voor we nr binnen gingen moesten natuurlijk de schoenen uit.Toen we binnen kwamen op de marmeren vloeren met bloemen,ook de muren waren bewerkt met gekleurde marmer bloemen er hingen geweldige kroon luchters van 10 mtr breed en 15 mtr hoog een heel dik bloemen tapijt van 5750 m2 waar 1800 wevers aan hebben gewerkt, er zitten dikke randen in voor de afstand vd voeten met het gebed.aantal knopen gewicht katoen en wol.