Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: Mariet

Blijf op de hoogte en volg Mariet

31 Mei 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na een goede reis zijn we nu al weer begonnen aan onze 2e dag in Dubai.
De eerste dag hebben we heel veel indrukken op gedaan
Het hotel is prima, we waren er al om 08.00 en konden nog niet op de kamer dus maarff opfrissen en omkleden en op pad.
we zijn gelijk naar het metro station dicht bij gelopen.
een dag kaart gekocht en heel veel bijzonder gewoontes mee gemaakt.
Het was heet 45 graden zijn met taxi terug gegaan,toen we in de middag terug waren.

uitgebreid verslag volgt nog.

Groetjes Mariet en Johan
te heet om te lopen
om 19.00 zijn we weer met metro naar de oude wijk gegaan.
waar we in een Heritage hebben gegeten(Arabisch museum)
En wezijn door de Soeks gelopen geweldig wat een wirwar van Arabieren en kleuren en geuren.

• 31 Mei 2015 - 10:26

Patty:

Heel veel plezier met alles wat jullie weer beleven.Mijn kopje koffie met jou verhaal was weer heerlijk.
    groetjes en hoop snel weer wat te lezen van jullie.
    Patty

• 31 Mei 2015 - 10:43

Margreet:

Nou nou lekker heet daarzo,maar wat bijzonder die ervaring in Dubai met de vrouwen apart van de mannen etc, en dat voor zo"n moderne stad,we volgen jullie in dit blog,Groetjes van ons uit het koude natte nederland

• 03 Juni 2015 - 21:52

Annie Masage:

Zoooo 45 graden dat is wel even iets anders dan 16 graden.

Geniet van alle mooi,s en ik ben benieuwt naar jullie bevindingen in Dubai.