Cancun Yucatan Mexico - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu Cancun Yucatan Mexico - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Mariet Bijkerk- Jens - WaarBenJij.nu

Cancun Yucatan Mexico

Door: Mariet

Blijf op de hoogte en volg Mariet

20 November 2014 | Mexico, Cancún

Ja daar zijn we weer na een leuke dag in Cancun.
we zijn di morgen al vroeg met taxi naar een geweldig mooi shopping center gegaan aan zee het was meer een dorp en ze noemen het 2e Venecia.
daar was ook restaurant Hooters waar de dames er sexi bij lopen en ik had 2 shorts gekocht kregen we 2 bier dus daar maar gelijk lekker gegeten.
we wilden verder nog kijken buiten het complex maar toen was er een wolkbreuk,en zijn we op de plaatselijk bus gestapt!
nou we dachten gelijk aan de chauffeur in Enschede er was
heel veel harde muziek en er stond en knaap in de deur en
die riep telkens heel hard waar mensen er uit konden was
wel lachen voor 15 pesos( € 0,90 cent) zaten we er een half uur in.
we zijn bij een plaatselijke waren markt er uit gegaan, nou daar was zo veel te koop te veel om op te noemen.
ook echt Mexicaans daar gegeten vis soep met hele crabben er in het was heerlijk,telkens kwamen er muzikanten om te spelen erg leuk.
na een voldane dag terug met taxi nr hotel,in pakken voor de volgende reis,met auto verder het land in.
Afwachten maar weer.

• 20 November 2014 - 17:59

Annie Massage :

Hoi Mariet en Johan,

Ik denk wat is dit!!! Leuk joh voor jullie ik wist het helemaal niet. Maar wat mooi helemaal in Mexico
    goh hoe lang zijn jullie in Mexico ? gaan jullie rond trekken? geniet van alle mooie momenten dan geniet ik ook. Want het gaat weer een stuk beter met mij .

Groetjes liefs Annie.